Otázky a odpovede

Ako sa objednáva tovar ?

Každý tovar má alebo bude mať pridelený kód tovaru , ktorý sa bude nachádzať v mene tovaru napr. Boxerky FC Chelsea - kod tovaru XXX. Stačí nám poslať mail s číslom tovaru, počet kusov, cenu a vašu adresu alebo kontakt kde vás zastihneme a mi vám spätne potvrdíme prijatie mailu a stav vašej objednávky.

Čo v prípade ak nemám mail ?

V tomto prípade nás kontaktujte telefonicky. Ak by náhodou bolo číslo vypnuté sme mimo, zanechaj odkaz určite ho vybavíme.

Ako zasielame tovar ?

Tovar zasielame iba Slovenskou poštou a príjemca platí poštovne. Pri preberaní zásielky platíte aj za tovar, ktorý ste si objednali.

Ako reklamovať ?

Tovar zašlete ku nám a mailom alebo telefonicky nám oznámite ako je tovar poškodený. Podľa zákona vám musíme do 30 dní oznámiť výsledok reklamácie a odstrániť nedostatky na tovare ak boli spôsobené nami. Samozrejme máme právo reklamáciu neuznať ak sa nám poškodenie nezdá poprípade bolo spôsobené opotrebovaním.

Ako vymeniť tovar ?

Podľa zákona môžte tovar vrátiť alebo meniť do 30 dní. Samozrejme musí byť v pôvodnom stave to znamená nepoškodený, nepoužitý, čistý. Stačí ak nám mailom alebo telefonicky oznámiť prečo meníte tovar a za čo ho chcete vymeniť. Poštovné platí odosielateľ.

Máte vždy všetok tovar na sklade zo stránky ?

Nie, môže sa stať, že práve vami vybraný tovar na sklade nebude. Máte dve možnosti:

1. zrušiť objednávku

2. objednať si niečo iné

3. počkať kým tovar nedoobjednáme čo môže trvať aj 20 pracovných dní

Viete ponúknuť lepšie podmienky pre veľkoodberateľa ?

Áno vieme. Takéto požiadavky riešime individuálne podľa množstva a typu tovaru. Prvotný nákup je samozrejme drahší , ale po opakovanej objednávke a prejavenie dlhodobého záujmu vieme ceny prispôsobiť. Zľavy udávame v percentách. Pri takomto odbere žiadame i zálohu vopred.

Aké sú vaše stránkové dni ?

Pracujeme celý týždeň aj cez víkend od 7.00 do 21.00. Samozrejme prosíme našich zákazníkov, aby rešpektovali nočný kľud :o)

 

ďakujeme za porozumenie.

Môžme si tovar vyzdvihnúť aj u vás ?

Áno, ale treba si zavolať a dohodnúť stretnutie na adrese , ktorú vidíte v kontaktoch.

koľko stojí poštovné a balné ?

Pri nákupe nad 100 EUR je poštovné a balné zdarma inak sa účtuje podľa legislatívy slovenskej pošty.

do 2 kg - 2,8 EUR

do 5 kg - 3,2 EUR

do 10 kg - 4 EUR

do 15 kg - 5 EUR

Ďalej sa účtuje balné v hodnote 1 EURO.

Koľko stojí podtlač na dres s meno a číslom ?

Za podtlače sa paušálne priráta k cene dresu  20,- EUR.

Dajú sa podltačiť menom a číslom všetky dresy ?

Nie. Preto sa treba informovať o podtlačení dresu.

Sú dresy originály značiek ktoré uvádzate ?

Áno. Všetky dresy a produkty sú oficiálne a originálne.

Ako si zväčším obrázok?

 Obrázok sa dá zväčšiť dvojitým klikom priamo na obrázok. Ak sa náhodou nezväčší, kontaktujte nás a pošleme Vám daný pobrázok priamo do mailu.

Platí sa cena za tovar vopred ?

 NIE. Platíte vopred jedine pri špeciálnych objednávkach ako sú dresy s podtlačou, tričká s vlastnými návrhmi. Cenu zaplatíte prevodom na číslo učtu vo výške min. polovice ceny tovaru.

Môžem platiť vopred za objednaný tovar ?

 Áno, a to na bankový účet číslo 261 381 4268 / 1100

Aké sú veľkosti prsteňou?

 Treba zmerať prst , teda jeho priemer a podľa toho odhadneme veľkosť. 

S=20mm

M=21mm

L=22,5mm