Otázky a odpovede
Ako sa objednáva tovar ?
Každý tovar má alebo bude mať pridelený kód tovaru , ktorý sa bude nachádzať v mene tovaru napr. Boxerky FC Chelsea - kod tovaru XXX. Stačí nám poslať mail s číslom tovaru, počet kusov, cenu a vašu adresu alebo kontakt kde vás zastihneme a mi vám spätne potvrdíme prijatie mailu a stav vašej objednávky.
———
Čo v prípade ak nemám mail ?
V tomto prípade nás kontaktujte telefonicky. Ak by náhodou bolo číslo vypnuté sme mimo, zanechaj odkaz určite ho vybavíme.
———
Ako zasielame tovar ?
Tovar zasielame iba Slovenskou poštou a príjemca platí poštovne. Pri preberaní zásielky platíte aj za tovar, ktorý ste si objednali.
———
Ako reklamovať ?
Tovar zašlete ku nám a mailom alebo telefonicky nám oznámite ako je tovar poškodený. Podľa zákona vám musíme do 30 dní oznámiť výsledok reklamácie a odstrániť nedostatky na tovare ak boli spôsobené nami. Samozrejme máme právo reklamáciu neuznať ak sa nám poškodenie nezdá poprípade bolo spôsobené opotrebovaním.
———
Ako vymeniť tovar ?
Podľa zákona môžte tovar vrátiť alebo meniť do 30 dní. Samozrejme musí byť v pôvodnom stave to znamená nepoškodený, nepoužitý, čistý. Stačí ak nám mailom alebo telefonicky oznámiť prečo meníte tovar a za čo ho chcete vymeniť. Poštovné platí odosielateľ.
———
Máte vždy všetok tovar na sklade zo stránky ?
Nie, môže sa stať, že práve vami vybraný tovar na sklade nebude. Máte dve možnosti:
1. zrušiť objednávku
2. objednať si niečo iné
3. počkať kým tovar nedoobjednáme čo môže trvať aj 20 pracovných dní
———
Viete ponúknuť lepšie podmienky pre veľkoodberateľa ?
Áno vieme. Takéto požiadavky riešime individuálne podľa množstva a typu tovaru. Prvotný nákup je samozrejme drahší , ale po opakovanej objednávke a prejavenie dlhodobého záujmu vieme ceny prispôsobiť. Zľavy udávame v percentách. Pri takomto odbere žiadame i zálohu vopred.
———
Aké sú vaše stránkové dni ?
Pracujeme celý týždeň aj cez víkend od 7.00 do 21.00. Samozrejme prosíme našich zákazníkov, aby rešpektovali nočný kľud :o)
ďakujeme za porozumenie.
———
Môžme si tovar vyzdvihnúť aj u vás ?
Áno, ale treba si zavolať a dohodnúť stretnutie na adrese , ktorú vidíte v kontaktoch.
———
koľko stojí poštovné a balné ?
Pri nákupe nad 100 EUR je poštovné a balné zdarma inak sa účtuje podľa legislatívy slovenskej pošty.
do 2 kg - 2,8 EUR
do 5 kg - 3,2 EUR
do 10 kg - 4 EUR
do 15 kg - 5 EUR
Ďalej sa účtuje balné v hodnote 1 EURO.
———
Koľko stojí podtlač na dres s meno a číslom ?
Za podtlače sa paušálne priráta k cene dresu 20,- EUR.
———
Dajú sa podltačiť menom a číslom všetky dresy ?
Nie. Preto sa treba informovať o podtlačení dresu.
———
Sú dresy originály značiek ktoré uvádzate ?
Áno. Všetky dresy a produkty sú oficiálne a originálne.
———
Ako si zväčším obrázok?
Obrázok sa dá zväčšiť dvojitým klikom priamo na obrázok. Ak sa náhodou nezväčší, kontaktujte nás a pošleme Vám daný pobrázok priamo do mailu.
———
Platí sa cena za tovar vopred ?
NIE. Platíte vopred jedine pri špeciálnych objednávkach ako sú dresy s podtlačou, tričká s vlastnými návrhmi. Cenu zaplatíte prevodom na číslo učtu vo výške min. polovice ceny tovaru.
———
Môžem platiť vopred za objednaný tovar ?
Áno, a to na bankový účet číslo 261 381 4268 / 1100
———
Aké sú veľkosti prsteňou?
Treba zmerať prst , teda jeho priemer a podľa toho odhadneme veľkosť.
S=20mm
M=21mm
L=22,5mm
———